האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות?

מה שמתאים לזוג צעיר, אינו מתאים לזוג עם שני ילדים, או לזוג שמעוניין בנכס נוסף להשקעה או לזוג פנסיונרים. כל אחד נמצא במקום אחר בחיים, ונדרשת הבנה עמוקה בכל כך הרבה פרמטרים כדי להתאים לכם את המשכנתא הנוחה והטובה ביותר עבורכם בזמן שבו אתם נמצאים.אין משכנתא אחת שמתאימה לכולם ! אין הרכב משכנתא אחד אופטימלי לכולם ! תכנון המימון לרכישת נכס הינו הכרחי כדי לבצע החלטה מושכלת.

כל משפחה היא עולם ומלואו,לכל משפחה יש צרכים, יכולות ורצונות שונים,כל לקוח נמצא בזמן מסוים בחייו עם פרויקטים ואילוצים שונים… השאיפה של כולם היא אחת: לחיות בכבוד בדירה / בית משלהם ("אדם שצריך שתהיה לו מילה, קצת מקום בעולם, אהבה לא נשכחת…"  ש.ארצי).
צריך להבין את הצרכים הגלויים כמו גם את הסמויים, צריך להבין את פוטנציאל ההשתכרות העתידי שלהם, באיזה ענף הם עובדים, באיזה חברה, מה רמת השכלתם, תפקיד וותק, כמה נפשות במשפחה, היכן מעוניינים להתגורר ומה ההוצאות הצפויות (כולל מיסים) באזור הגיאוגרפי בו בחרו.
להתאים לכל אחד ואחת את החליפה התפורה למידותיו, כלומר להתאים ללקוחות את המשכנתא הנכונה,   הרכב משכנתא נכון, מסלולים תקופות וריביות אופטימליים.
מה שמתאים לזוג צעיר, אינו מתאים לזוג עם שני ילדים, או לזוג שמעוניין בנכס נוסף להשקעה או לזוג פנסיונרים. כל אחד נמצא במקום אחר בחיים, ונדרשת הבנה עמוקה בכל כך הרבה פרמטרים כדי להתאים לכם את המשכנתא הנוחה והטובה ביותר עבורכם בזמן שבו אתם נמצאים.
אין משכנתא אחת שמתאימה לכולם ! אין הרכב משכנתא אחד אופטימלי לכולם ! תכנון המימון לרכישת נכס הינו הכרחי כדי לבצע החלטה מושכלת.

יועץ משכנתאות מומחה, יידע לשאול את השאלות הנכונות ולקבל את כל המידע החשוב (וגם הפחות חשוב) מהלקוחות, יועצת משכנתאות מומחית תדע לאתר את המוקדים שיכולים להוות מכשול בהמשך הדרך,    להתריע ולמצוא פתרונות – שיכולים להתאים ללקוחות ולעסקה וכן לרגולציה של הבנקים (שהולכת ומחמירה).
הרבה פעמים מגיעים אליי לקוחות, לפני חתימות על חוזה רכישת נכס, ובפגישת הייעוץ אנו מאתרים נקודות חולשה ונקודות חוזקה ובוחנים איך ניתן לשפר וכיצד מתמודדים עם המכשולים הקיימים.

בעסקאות שרשרת, כאשר הלקוח מוכר דירה ורוכש אחרת, המוכר גם הוא קונה נכס וכן הלאה… לרוב אין סנכרון בין החוזים, הסכומים אותם אמור לשלם הלקוח ומועדי התשלום למוכר לא מותאמים להון העצמי, לדרישות הבנקים ולא לעסקה של המוכר. יש לבדוק בקפדנות ולתכנן ביסודיות את הסכומים והמועדים לתשלום על מנת למנוע הפרת חוזה ועוגמת נפש לצדדים בעסקה. הלקוח מושפע גם מהכספים שיקבל מהקונה וגם מהכספים שיקבל מהבנק למשכנתאות, לכן חשוב לבצע תכנון פיננסי מקדים.

היכרות המערכת הבנקאית מבפנים, בשילוב ידע וניסיון רב שנים, מאפשרים לתת ללקוח מידע וכלים על מנת לבצע החלטה מושכלת, שתתאים הן למצב הנוכחי והן לשינויים אפשריים בעתיד.

יועץ משכנתא אובייקטיבי מומחה מלווה את הלקוחות מתחילת התהליך ועד לסופו, שיתוף פעולה מול עורך הדין המטפל מאפשר  לבצע את העסקה בבטחה, מקסום החיסכון הכספי וכמובן חיסכון בזמן יקר.
ירידה לפרטים, ליבון צרכי הלקוח, בדיקה יסודית ומקיפה של נתוני הלקוחות ונתוני העסקה הם אלה שמביאים להצלחה !משכנתא אובייקטיבית ללקוחות שאינה מושפעת מהאינטרסים של הבנקים.
תכנון נכון בשלבי המימון והחתימות, בדיקה ש"הלקוח עובר בנק" וניהול משא ומתן לקבלת התנאים האטרקטיביים ביותר – הם מה שמביא ללקוחות שלנו חיסכון של עשרות ומאות אלפי שקלים בתשלומי המשכנתא, חיסכון בזמן, מינימום התעסקות והתנהלות מול הבנקים.

חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ משכנתא שעבר הכשרה והסמכה באחד מהבנקים למשכנתאות,בעיני יש יתרון עצום למי שלמד כלכלה, מימון ומנהל עסקים, ועבד כיועץ משכנתא בבנק לפחות שנה.
בבנקים למשכנתאות קיימת רשימת יועצים מורשים, ניתן לבדוק מול הבנק האם היועץ נמצא ברשימה.

מומלץ לבקש מהיועץ שיראה לכם את האישורים (אישור עקרוני פורמלי) שהשיג עבורכם בכמה בנקים וכמובן לבדוק שאכן ניהלו עבורכם משא ומתן על הריביות כמובטח.
לא להתבייש לבקש הסברים, ולערוך השוואות מה נכון עבורכם.

לדאוג כי כל מה שמבטיחים לכם- כתוב בהסכם עליו אתם חותמים.

השארת תגובה

שרון הרצברג

שרון הרצברג

שרון הרצברג עוסקת במשכנתאות ומימון כבר קרוב לשני עשורים, היא היתה מנהלת מחלקת משכנתאות בבנק הפועלים במשך עשור ומנהלת מאז את שרון הרצברג יועצים.

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

סרטונים בנושא

רוצים להשאר מעודכנים בנושא ולהעלות את ערך הכסף שלכם?

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו ותקבלו מאיתנו עדכונים שוטפים ברגע שיפורסמו. אנחנו מבטיחים לא להציף במיילים ולא להעביר את פרטיכם לאף אחד אחר.

בשליחה זו אני מאשר/ת קבלת דואר בנושא משכנתאות ופיננסים משרון הרצברג יועצים