ידעתם שאפשר לקחת תוספת למשכנתא שלכם ולחסוך כסף?

משכנתא לכל מטרה היא הלוואה ארוכת טווח הניתנת כנגד שיעבוד דירה או בית בבעלותכם. זו משכנתא טובה לשיפוצים, לרכישת נכס נוסף, שיפוצים, רכישת רכב, עזרה לילדים, כיסוי הלוואות קיימות ומינוס בבנק.

יועצי המשכנתאות שלנו יבחנו את הבקשה ויוכלו למצוא את פתרונות האשראי הנכונים עבורכם בבנקים השונים.

ניתן לקבל הלוואה לכל מטרה גם על נכס עם משכנתא כאשר סך כל האשראי על הנכס לא יעלה על 50% מימון משוויו על פי הערכת שמאי מרשימת שמאים. בקשת האשראי בבנק חייבת להיות מוגדרת מטרה והבנקים נותנים הלוואות מסוג זה על פי מדיניות האשראי שלהם. הבנק בוחן כל בקשה לגופה על פי פרמטרים רבים: מטרת ההלוואה, גובה האשראי המבוקש, ערך הנכס, טיב הלקוח, יכולת החזר, התנהלות משכנתא קיימת, היסטוריה אשראית של הלווה ועוד.

שלב ראשון:

פגישה עם יועץ משכנתא מוסמך

פגישת היכרות בה נלמד את הצרכים שלכם, הרצונות שלכם וסגנון החיים שלכם, נסביר לגבי מסלולי משכנתא קיימים ונתאים עבורכם את ההרכב האופטימאלי.

הרכב המשכנתא: מסלול/מספר מסלולים, תקופה בכל מסלול וריביות שניתן לקבל לאשראי המבוקש.

נפרט על התהליך מול הבנק והגורמים השונים בהתאם למטרת ההלוואה ועל העלויות הנלוות הצפויות. (חשוב מאוד למסור מידע מלא ומפורט ליועץ בפגישה – יועצי המשכנתאות המנוסים והמקצועיים שלנו ימלאו את טופס בקשת המשכנתא יחד אתכם כדי לקבל את התמונה המלאה ולמצוא פתרונות אשראי מתאימים.)

שלב שני:

הגשת בקשה לאישור בבנק

  • איסוף המסמכים הרלוונטיים מכם והכנת בקשה לצורך אישור בבנק (תעודת זהות, תלושי שכר אחרונים, תדפיסי בנק, נסח טאבו עדכני של הנכס/ אישור זכויות מרשות מקרקעי ישראלו/או אישור זכויות מהחברה המשכנת).
  • אישור עקרוני מהבנק מסתמך על ההצהרות והמסמכים שהוצגו לבנק. אם חל שינוי עד לביצוע של המשכנתא בפועל רשאי הבנק לחזור בו או לשנות את תנאי האישור.
  • יועצי המשכנתאות שלנו יידעו לשאול את השאלות מראש כדי לדעת להתאים עבורכם את ההרכב האופטימלי של המשכנתא.

שלב שלישי:

הגשת בקשה וביצוע המשכנתה

  • הגשת הבקשה במספר בנקים וניהול משא ומתן על הרכב ההלוואה המבוקש וריביות.
  • בחירת הבנק לביצוע ההלוואה וקביעת פגישה בבנק לחתימות על מסמכי המשכנתא, אנו מלווים אתכם ובודקים שכל התנאים שסוכמו מתקיימים וכן מסבירים על מסמכי המשכנתא השונים. לאחר מכן מקבלים רשימת מסמכים שיש לבצע (הביטחונות שהבנק דורש בטרם ביצוע המשכנתא וקבלת הכסף). אנו מסייעים בביצוע הביטחונות הנדרשים במטרה להקל על התהליך ולקדם אותו עד לקבלת המשכנתא.

הבנק נותן אישור עם ריביות בתוקף ל- 24 ימים קלנדריים, לכן חשוב לסיים את התהליך בזמן על מנת לא להיות חשופים לשינוי התנאים שאושרו (סכום וריביות).

זקוקים להלוואה בתנאים מותאמים במיוחד עבורכם?

צרו קשר דרך הטופס הזה ואשמח לעזור גם לכם!

עוד בנושא משכנתה לכל מטרה: