ייעוץ וסיוע מקצועיים, בליווי מלא, עד לקבלת משכנתא חדשה. בתהליך של שלושה שלבים פשוטים נגשים גם לך את החלום – והוא יעלה הרבה פחות ממה שחשבת.

שלב ראשון:

פגישה עם יועץ משכנתאות מוסמך

  • פגישת היכרות בה נלמד את הצרכים שלכם נבין את הרצונות שלכם ואת סגנון החיים שלכם.
  • נסביר לגבי מסלולי משכנתא קיימים ונתאים עבורכם את ההרכב האופטימאלי
    (הרכב המשכנתא: מסלול/מספר מסלולים, תקופה בכל מסלול וצפי לאחוזי ריביות שנשיג).
  • נפרט על התהליך מול הבנק והגורמים השונים בהתאם לעסקה הספציפית שלכם ועל העלויות הנלוות הצפויות.

חשוב מאוד למסור מידע מלא ומפורט ליועץ בפגישה – יועצי המשכנתאות המנוסים והמקצועיים שלנו ימלאו את טופס בקשת המשכנתא יחד אתכם כדי לקבל את התמונה המלאה ולמצוא פתרונות מימון מתאימים.

שלב שני:

הגשת בקשה לאישור בבנקים

  • קבלת המסמכים הרלוונטיים מכם והכנת בקשה לצורך אישור בבנקים, (תעודת זהות, תלושי שכר אחרונים, תדפיסי בנק).
  • אישור עקרוני מהבנק מסתמך על ההצהרות והמסמכים שהוצגו לבנק. אם חל שינוי עד לביצוע של המשכנתא בפועל רשאי הבנק לחזור בו או לשנות את תנאי האישור.
  • יועצי המשכנתאות שלנו יידעו לשאול את השאלות מראש כדי לדעת ולהבין את מורכבות העסקה, ואם יש נתונים שניתן לאתר מראש ולבדוק בטרם חתימת חוזה את היתכנות האישור העקרוני מול הבנק.

חשוב מאוד שעורך דין מומחה בתחום המקרקעין ייצג אתכם בעסקה ויבדוק פרטיה בטרם החתימה. מומלץ לא להתפשר על טיב עורך הדין גם אם הדבר אומר שתצטרכו לשלם כמה אלפי שקלים יותר, עורך דין טוב יימנע מכם להיכנס לעסקה בעייתית או כושלת שיכולה לגרום לעגמת נפש והוצאות כספיות גבוהות.

שלב שלישי:

בחירת בנק וביצוע המשכנתא

  • ניהול משא ומתן מול כמה בנקים על הרכב ההלוואה המבוקש וכן ריביות מינימליות אפשריות.
  • בחירת הבנק, חתימות על מסמכי המשכנתא (פתיחת תיק) ביצוע בטחונות, וקבלת המשכנתא לרכישת דירה.
  • לאחר בחירת הבנק נקבעת פגישה – לחתימות על מסמכי המשכנתא בה אנו מלווים אתכם ובודקים שכל התנאים שסוכמו מתקיימים וכן מסבירים על מסמכי המשכנתא השונים, לאחר מכן מקבלים רשימת מסמכים שיש לבצע שאלו בעצם הביטחונות שהבנק דורש בטרם ביצוע המשכנתא וקבלת הכסף. בין היתר נדרש לבצע שמאות, יפוי כח אצל נוטריון, חתימות המוכרים על מסמכים ורישום בטאבו וכן ביטוחי משכנתה.  אנו מסייעים בכל אלה במטרה להקל על התהליך ולקדם אותו.

הבנק נותן אישור עם ריביות בתוקף ל 24 ימים קלנדריים, לכן חשוב לסיים את התהליך בזמן על מנת לא להיות חשופים לשינוי התנאים שאושרו (סכום וריביות).

לכל בנק יש מדיניות פנים אחרת לגבי אישורי משכנתה ללקוחות השונים ולעסקאות השונות. היכרותינו עם המערכת הבנקאית מאפשרת לנו לנתב את העסקאות לפי הצורך ולמצוא פתרונות אשראי מותאמים ללקוחות תוך מיקסום התנאים האפשריים בכל עסקה ועסקה. בעזרת המקצועיות והניסיון הרב – התהליך הופך לפשוט ונעים ללקוחותינו.

בדרך לרכישת דירה? הכסף שלכם יכול להיות שווה הרבה יותר.

צרו קשר דרך הטופס הזה ואשמח לעזור גם לכם!

עוד בנושא משכנתה חדשה: